آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : تصویر جدیدی از قاب گوشی ال جی وی 30 فاش شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

تصویر جدید فاش شده از قاب گوشی مورد انتظار ال‌جی وی ۳۰، جزئیاتی از طراحی این محصول را نشان می‌دهد.

اگر شایعات منتشرشده در مورد گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ واقعیت داشته باشند، این محصول در ماه آگوست معرفی خواهد شد. حال جزئیاتی از طراحی این دستگاه توسط یک کمپانی سازنده‌ی قاب‌ محافظ گوشی فاش شده است. صفحه‌ی توییتر DforDesign تصویر جدید منتشر کرده که ظاهرا رسمی است و در آن نمونه‌هایی از قاب محافظ Ringke برای ال‌جی وی ۳۰ دیده می‌شود. در این عکس‌ جدید می‌توان بخش پشتی گوشی‌ هوشمند مورد بحث را مشاهده کرد.

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، برند V30 در بخش پایینی پشت این دستگاه قرار دارد و اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی آن دیده می‌شود. در بالای اسکنر اثر انگشت، یک دوربین دوگانه تعبیه شده است و در کنار آن، شاهد فلش ال‌ای‌دی هستیم. البته در زیر فلش ال‌ای‌دی یک سری سنسور هم به چشم می‌خورد که شاید مربوط به فوکوس لیزری باشد؛ هرچند تا زمانی که ال‌جی رسما این گوشی را معرفی نکند، از این بابت مطمئن نیستیم. به نظر می‌رسد دوربین دوگانه‌ی پشتی گوشی ال‌جی وی ۳۰ کمی از بدنه‌ی این دستگاه بیرون زده است. اگر شایعات صحت داشته باشند، دوربین‌ دوگانه‌ی این محصول ۱۳ مگاپیکسلی خواهند بود. احتمالا این دوربین‌ شبیه به نمونه‌ی به کار گرفته‌شده در گوشی ال‌جی جی ۶ است. دکمه‌های کم و زیاد کردن حجم صدا در لبه‌ی سمت چپ گوشی وی ۳۰ قرار دارند و آن‌طور که پیدا است، دکمه‌ی پاور با سنسور اثر انگشت این دستگاه یکپارچه شده است.

تصویر جدید هیچ جزئیاتی از پنل جلویی این گوشی هوشمند فاش نمی‌کنند؛ اما این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ از طراحی شبیه به جی ۶ بهره ببرد و حتی در برخی از شایعات گفته شده است که حاشیه‌های وی ۳۰ از جی ۶ هم باریک‌تر خواهند بود. بر طبق این شایعات، گوشی ال‌جی وی ۳۰ احتمالا به نمایشگر بزرگ‌تر از جی ۶ مجهز خواهد شد؛ زیرا این محصول از صفحه‌نمایش دوم بهره نخواهد برد. اگر گزارش‌های منتشرشده واقعی باشند، نمایشگر فبلت مورد انتظار ال‌جی از قابلیتی شبیه به صفحه‌ی همیشه روشن بهره خواهد برد؛ بنابراین صفحه‌نمایش این دستگاه امکاناتی همانند نمایشگر دوم ال‌جی وی ۲۰ و ال‌جی وی ۱۰ ارائه خواهد داد. از دیگر مشخصات پیش‌بینی شده برای گوشی ال‌جی وی ۳۰ می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا اشاره کرد. البته رابط کاربری انحصاری ال‌جی مثل همیشه روی سیستم‌عامل مورد بحث اعمال خواهد شد. ال‌جی اخیرا تأیید کرده است که گوشی‌ مورد اشاره در تاریخ ۳۱ آگوست معرفی خواهد شد.

این قاب‌‌ها هم‌اکنون در موبایل‌‌فان ثبت شده‌اند و از همین حالا امکان خرید آن‌ها وجود دارد.

نظر شما در این مورد چیست؟

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.