وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل: بازگشت آیفون به تنظیمات اولیه

آموزش تعمیرات موبایل، بازگشت آیفون به تنظیمات کارخانه

بازگشت گوشی به تنظیمات اصلی کارخانه در بیشتر مواقع امری ضروری می گردد. وقتی در گوشی خود انواع نرم افزار و بازی را قرار داده باشید و گوشی خود را با محتویات بسیاری پر نموده اید که در نتیجه آن تنظیمات گوشی خود را تغییر داده اید میتوانید با آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات آیفون که در ادامه بیان می شود گوشی آیفون خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید.  اگر شما تغییرات زیادی در صفحه اصلی گوشی آیفون خود ایجاد کردید می توانید با انجام چند مرحله آن را به حالت اولیه بازگردانید. گوشی های هوشمند امروزه از امکانات متنوعی بهره مند هستند که هر یک نیز نیازمند انجام تنظیمات خاصی با توجه به نیاز شما می باشند پس انجام تغییرات در گوشی خود امری اجتناب ناپذیر می باشد که در نتیجه روش بازگشت به حالت اولیه نیز باید فرا گرفته شود تا کاربران بتوانند گوشی خود را به حالت اولیه و تنظیمات کارخانه بازگردانند.

 از امکانات گوشی های هوشمند نظیر آیفون و اندروید، چینش دلخواه آیکون ها در صفحه اصلی گوشی است. شما می توانید آیکون های برنامه ها را در نقاط مختلف صفحه قرار دهید و یا با ایجاد پوشه، نرم افزار های مرتبط را در کنار یک دیگر در یک پوشه قرار دهید.

 یکی دیگر از ویژگی های گوشی هوشمند تغییر تصویر پس زمینه آنها می باشد. اگر شما تغییرات زیادی را در گوشی خود ایجاد کردید و بخواهید آن را به روز اول آن بازگردانید کاری سخت و وقت گیر است.

بازگردادن گوشی موبایل خود به تنظیمات اولیه کارخانه باعث می گردد که گوشی شما کلیه تنظیمات داخل خود را به تنظیمات اولیه بازگرداند به طوری که انگار گوشی هم اکنون از کارخانه خارج شده است و شما هیچ گونه تغییری در آن ایجاد نکرده اید.

 با استفاده از ترفندی که در ادامه بیان می کنیم می توانید به تعمیر گوشی آیفون خود بپردازید. با انجام چند مرحله ساده، صفحه اصلی گوشی آیفون خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید و آیکون ها در همان مکان اولیه گوشی، بازگردانید.

 برای تعمیرات گوشی موبایل و آیفون خود باید مراحل زیر را انجام بدهید.

 ابتدا وارد منوی تنظیمات شوید.

به بخش General رفته و گزینه Reset را انتخاب کنید.

گزینه Reset Home Screen Layout را لمس کنید.

برای تایید نهایی، گزینه‌ی Reset Home Screen را انتخاب نمایید.

با انجام کلیه مراحل بالا، صفحه‌ی خانگی آیفون شما به تنظیمات و حالت کارخانه‌ای برمی‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.