آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : تصاویر رندر رسمی گلکسی نوت 8 را یک سازنده قاب فاش کرد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

تصاویر رندر جدید گلکسی نوت 8 توسط سازنده کیس مشهور، شرکت dbrand، منتشر شده است و طراحی احتمالی این فبلت را به نمایش می‎گذارد.

گلکسی نوت 8 به عنوان فبلت پرچم‌دار جدید سامسونگ، به‌زودی عرضه خواهد شد و گمانه‌زنی‌های متعددی پیرامون زمان معرفی و عرضه این گوشی رده‌بالا وجود دارد. براساس اعلام رسمی مدیر بخش موبایل سامسونگ، این شرکت مصمم است تا Galaxy Note 8 را پیش از پایان ماه آگوست (دهه اول شهریور) معرفی کند و البته، تغییراتی در طراحی این فبلت در مقایسه با گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس اعمال شده است.

رندرهای گلکسی نوت 8

قاب‌های منتشر شده توسط شرکت آمریکایی dbrand، گلکسی نوت 8 سامسونگ را به نمایش می‌گذارد. در صورتی‌که گوشی دیگری تا پیش از معرفی این محصول، ارائه نشود؛ گلکسی نوت 8 اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوتایی خواهد بود.

تصاویر رندر جدید نیز صحت این ادعا را تایید می‌کند. شرکت سامسونگ، دوربین دوتایی را به همراه فلاش LED، سنسور تشخیص ضربان قلب و حسگر اثرانگشت به صورت افقی در بدنه پشتی چیده است؛ مشابه با طراحی گلکسی اس 8. البته در گوشی  پرچم‎دار 2017 سامسونگ تنها از یک دوربین استفاده شده است.

رندرهای گلکسی نوت 8

یکی از معایب سنسور تشخیص اثرانگشت در گلکسی اس 8، جای‌گیری این حسگر در بدنه پشتی و در کنار سنسور دوربین بود؛ به همین جهت، تشخیص تفاوت آن از دوربین و هم‌چنین دسترسی به سنسور تشخیص اثرانگشت، کمی دشوار شده است. البته، سامسونگ برای تشخیص راحت‎تر حسگر اثرانگشت، تصمیم گرفته است تا فلاش LED را میان سنسورهای دوربین و این سنسور قرار دهد تا به اشتباه، سنسورهای دوربین را لمس نکنید. با این وجود، جای‌گیری سنسور تشخیص اثرانگشت هم‎چنان نامناسب است و یکی از نقاط ضعف گلکسی نوت 8 خواهد بود. به دلیل تغییراتی که در گلکسی نوت 8 اعمال شده، طراحی این فبلت در مقایسه با گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس بیشتر حالت مستطیلی‌شکل پیدا کرده است.

رندرهای گلکسی نوت 8

این تصاویر رندر با آنچه که پیش‌تر پیرامون گلکسی نوت 8 فاش شده است، هم‌خوانی دارد. با این وجود، شرکت آمریکایی dbrand مدعی شده که انتشار این رندرها، لزوماً به معنای ارائه طراحی نهایی پرچم‎دار جدید سامسونگ نخواهد بود و ممکن است آنچه که در نهایت از گلکسی نوت 8 فاش می‌شو، با رندرها تفاوت داشته باشد.

رندرهای گلکسی نوت 8

البته به این تصاویر رندر نمی‌توان به چشم تصاویر نهایی گوشی گلکسی نوت 8 نگریست؛ با این وجود، پیش از اینکه Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus منتشر شود، عکس‌هایی از کیس‌های این دو مدل در فضای مجازی ارائه شد که طراحی نهایی پرچم‌داران 2017 سامسونگ، تفاوتی با این رندرها نداشت. به همین جهت، شاید گلکسی نوت 8 در نهایت با چنین طراحی معرفی و عرضه شود. 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.