Mi MIX 2, آموزش تعمیرات گوشی, تکنولوژی, شرکت‌ها, شیائومی, موبایل و تبلت, نمایشگر بدون حاشیه, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : رندرهایی تازه از موبایل Mi MIX 2 شیائومی

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

شیائومی با عرضه موبایل Mi MIX در سال قبل رقابت برای نمایشگرهای بدون حاشیه را رسماً آغاز کرد. بنابراین عجیب نیست که انتظارها برای معرفی نسل دوم این موبایل با نمایشگری حقیقتاً تمام صفحه بالا باشد.

در حالی که فاصله زیادی تا تاریخ احتمالی معرفی پرچمدار تازه شیائومی نداریم، رندرهایی تازه ای منتسب به موبایل Mi MIX 2 این شرکت در فضای اینترنت انتشار یافته است. این رندرها تفاوت فاحشی با رندرهای قبلی دارد. همان ها که این موبایل را با شباهت بسیاری به گلکسی S8 سامسونگ به تصویر می کشید.

با توجه به نحوه طراحی بدنه پشتی، به نظر می رسد بخش حاوی سنسور دوربین اصلی و فلش LED قابلیت جدا شدن از بدنه را داشته باشد. بنابراین با توجه به عدم وجود دوربین سلفی در نمای جلوی Mi MIX 2، احتمال آن می رود که این بخش بتواند با کارکردی دوگانه و به صورت کشویی از جای خود بلند شده و دوربین سلفی را نمایان کند. با این ترفند عملاً حاشیه بالای نمایشگر نیز به طور کامل حذف شده است.

همراه این تصاویر هیچ گونه اطلاعات جدیدی در خصوص سخت افزار اسمارتفون تازه شیائومی منتشر نشده است، اما با توجه به اطلاعات قبلی انتظار می رود که شیائومی Mi MIX 2 را با چیپست اسنپدراگون ۸۳۵، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۴۰ و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم روانه بازار کند.

در بخش نرم افزاری نیز بهره مندی آن از نسخه 7.1.1 سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربری اختصاصی MIUI 9 مورد انتظار خواهد بود.

هنوز تاریخ مشخصی برای رونمایی از این موبایل اعلام نشده، اما انتظار می رود موبایل بدون حاشیه جدید شیائومی در حدود سه ماهه آخر سال جاری میلادی رونمایی شود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.