آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : شیائومی ویدیویی از می 5 ایکس پیش از رونمایی منتشر کرد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

شیائومی با انتشار ویدیویی از گوشی می ۵ ایکس، پیش از مراسم فردا تقریبا به‌صورت کامل آن را رونمایی کرد.

به نظر می‌رسد شیائومی نتوانسته است تا فردا برای معرفی می ۵ ایکس صبر کند. این کمپانی چینی یک روز مانده به رونمایی از نسل جدید گوشی هوشمند می ۵ ایکس، با انتشار ویدیویی آن را تقریبا به‌صورت کامل معرفی کرده است.

هرچند در این ویدیو نشانی از اطلاعات فنی مربوط به می ۵ ایکس نیست؛ اما می‌توان ظاهر این گوشی را برای لحظاتی کوتاه مشاهده کرد. می ۵ ایکس را می‌توان یک کپی‌برداری از آیفون ۷ پلاس اپل خواند. کمپانی چینی مخصوصا در طراحی پنل پشتی کاملا از آیفون ۷ پلاس الگوبرداری کرده است؛ به‌طوری‌که می‌توان به‌وضوح طراحی مشابه گوشی آیفون را در محل قرارگیری دوربین و حتی میزان بیرون‌زدگی آن در کنار خطوط آنتن به‌راحتی مشاهده کرد. تنها تفاوت در پنل پشتی می ۵ ایکس با آیفون ۷ پلاس را می‌توان در سنسور اثر انگشتی خواند که کمپانی چینی در پشت گوشی خود قرار داده است.

هرچند شیائومی اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این گوشی هوشمند ارائه نکرده است، اما شنیده‌ها حکایت از این دارند که می ۵ ایکس از وجود یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی در کنار تراشه‌ی میان‌رده‌ای که احتمالا اسنپدراگون ۶۲۵ یا ۶۶۰ خواهد بود، راهی بازار می‌شود.

برای اینکه این گوشی هوشمند را بهتر بشناسیم، باید تا فردا برای رونمایی از این گوشی به انتظار بنشینیم.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.