آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : مشخصات گلکسی A7 نسخه 2018 سامسونگ فاش شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

طبق اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت GFXBench، سامسونگ گلکسی A7 نسخه ۲۰۱۸ با کد SM-730x، از ۴ گیگابایت رم و پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای استفاده می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

ماه گذشته، مشخص شد که شرکت سامسونگ تولید نسخه‌ی ۲۰۱۸ از گوشی‌های سری A3 ،A5 و A7 را آغاز کرده است؛ ولی در آن زمان هیچ اطلاعاتی از گوشی‌ها مشخص نشده بود. روز گذشته، پایگاه داده‌ی نرم‌افزار GFXBench مشخصات گوشی جدیدی از سامسونگ را منتشر کرد که به‌احتمال زیاد، نسخه‌ی ۲۰۱۸ از گلکسی A7 خواهد بود. اطلاعات منتشرشده به یک گوشی با کد SM-730x مربوط می‌شود. با توجه به اینکه گلکسی A7 نسخه ۲۰۱۷ از کد SM-720x استفاده می‌کرد، می‌توان این‌طور برداشت کرد که SM-730x به نسل جدید این گوشی اشاره دارد.

سامسونگ گلکسی A7 نسخه ۲۰۱۸

طبق اطلاعات منتشرشده در فهرست GFXBench، گلکسی A7 مدل ۲۰۱۸ به ۴ گیگابایت رم مجهز شده است؛ این در حالی است که گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ تنها از ۳ گیگابایت رم استفاده می‌کند. به‌علاوه حافظه‌ی داخلی A7 مدل ۲۰۱۸، معادل ۳۲ گیگابایت خواهد بود.

در قلب این گوشی، یک تراشه‌ی نامشخص اکسینوس با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و فرکانس ۲.۲۱ گیگاهرتز قرار دارد؛ این مورد در مقایسه با تراشه‌ی اکسینوس ۷۸۸۰ که در گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ استفاده می‌شود، کمی سریع‌تر به نظر می‌رسد. از لحاظ دوربین، تفاوتی بین گلکسی A7 نسخه ۲۰۱۷ با گلکسی A7 مدل ۲۰۱۸ دیده نمی‌شود؛ هر دو گوشی از دو دوربین اصلی و سلفی با حسگرهای ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. فهرست GFXBench نشان می‌دهد که گلکسی A7 نسخه ۲۰۱۸ به‌طور پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید نسخه‌ی ۷.۱.۱. استفاده می‌کند. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.