آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : مشخصات فنی گوشی اچ‌ تی سی یو 11 پلاس در بنچمارک‌ها رؤیت شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

ظاهرا اچ‌تی‌سی قصد دارد در آینده‌ی نزدیک از گوشی بدون حاشیه‌ی U11 Plus رونمایی کند.

درحالی‌که هنوز توجه بسیاری به سمت معامله‌ی گوگل و اچ‌تی‌سی و واگذاری بخش کسب‌وکار دستگاه‌های موبایل کمپانی تایوانی به غول جستجو معطوف است، مشخصات گوشی جدیدی از اچ‌تی‌سی در بنچمارک‌های مختلف رؤیت شده است.

چند روز قبل اعلام شد اچ‌تی‌سی رویدادی رسمی در تاریخ ۲ نوامبر (۱۱ آبان) برگزار خواهد کرد. گفته می‌شود این غول تایوانی در این مراسم از دو گوشی جدید رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود دو گوشی مورد نظر، یک محصول میان‌رده به نام U11 Life و پرچم‌داری به نام U11 Plus باشد که مشخصات فنی این گوشی بدون حاشیه در دو بنچمارک گیک‌بنچ و جی‌اف‌ایکس‌بنچ دیده شده است.

بر اساس نتایج این بنچمارک‌ها، گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس از یک نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، رم ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل و سیستم عامل اندروید ۸ اوریو بهره خواهد برد.

پیش‌تر نیز زمزمه‌های معرفی چنین دستگاهی به گوش ‌می‌رسید و انتظار می‌رود شاهد طراحی کشیده و نمایشگر بدون حاشیه‌ در این گوشی باشیم. دو حالت وجود دارد؛ اول اینکه شایعات در مورد این گوشی صحت دارد و دوم اینکه نتایج منتشرشده از بنچمارک‌ها تقلبی است. به هر حال روز ۱۱ آبان همه چیز روشن خواهد شد.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.