آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : گوشی نوکیا 7 با نمایشگر ۵.۲ اینچی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت معرفی شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

اچ‌ام‏‌دی گلوبال گوشی میان‏‌رده نوکیا ۷ را با نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی و تراشه اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام معرفی کرد.

شرکت فنلاندی اچ‌ام‌دی گلوبال، امروز به‌‌شکل رسمی از گوشی میان‌رده نوکیا ۷ رونمایی کرد. در ساخت این مدل، از ترکیب شیشه و آلومینیوم استفاده شده است و همین موضوع باعث شده پنل پشتی گوشی میان‌رده جدید نوکیا، براق باشد.

نوکیا 7

مدل میان‌رده نوکیا ۷ به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی از نوع LCD مجهز شده است که رزولوشن فول اچ‌دی دارد؛ رزولوشن صفحه‌نمایش، ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت ابعاد آن ۱۶ به ۹ است. در زیر قاب گوشی از تراشه اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام استفاده شده است که هشت هسته پردازشی Cortex A53 قدرت پردازشی آن‌ را تأمین می‌کنند؛ واحد پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۸ نیز برای چیپ‌ست اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام در نظر گرفته شده است.

میان‌رده جدید نوکیا ۷ در دو مدل ارائه شده است؛ نسخه‌ی پایه این گوشی مجهز به ۴ گیگابایت رم، با برچسب قیمت ۲۴۹۹ یوآن (معادل ۳۷۷ دلار) به فروش خواهد رسید و مدل دیگر با ۶ گیگابایت رم، ۲۶۹۹ یوآن (معادل با ۴۰۷ دلار) قیمت دارد. در هر دو مدل، تنها ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد که می‌توانید آن‌ را افزایش دهید.

نوکیا 7

در پشت گوشی، اچ‌ام‌دی گلوبال از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F1.8 استفاده کرده است. فلاش LED زیر دوربین اصلی قرار گرفته است که تصویربرداری در محیط‌های کم‌نور را امکان‏‌پذیر خواهد کرد. سنسور ۵ مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالای نمایشگر گنجانده شده است که برای عکاسی سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری کاربرد خواهد داشت. قابلیت Dual Sight به کاربران اجازه می‌دهد به‌صورت هم‏زمان با دوربین سلفی و اصلی، عکس و فیلم بگیرند؛ نوکیا این تصاویر را که با دوربین اصلی و سلفی گرفته شده است، «Bothies» می‌نامد.

نوکیا 7

یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت برای گوشی میان‌رده نوکیا ۷ در نظر گرفته شده است. جک ۳.۵ میلی‌متری صدا را نیز می‌توانید در مدل میان‌رده نوکیا ۷ پیدا کنید؛ درگاه یواس‌بی نوع سی در لبه‌ی پایین صفحه‌نمایش جای گرفته است.

گوشی نوکیا ۷ با سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ نوقا ارائه خواهد شد؛ اما این مدل به اندروید اوریو به‌روزرسانی می‌شود. گوشی مذکور در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) در چین عرضه خواهد شد و در حال‌ حاضر، فروش این مدل به بازار چین محدود شده است.

نوکیا 7

مشخصات‌ فنی کامل نوکیا ۷:

  • رنگ‌بندی: سفید و مشکی
  • سیستم‌عامل: اندروید ۷.۱.۱
  • حافظه رم: ۶ گیگابایت
  • تراشه: اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام با هشت هسته پردازشی
  • حافظه داخلی: ۶۴ گیگابایت eMMC 5.1 (قابل افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت)
  • نمایشگر: ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۱۶ به ۹؛ نوع پنل صفحه‌نمایش، IPS LCD با لایه‌ی گوریلا گلس ۳
  • دوربین اصلی: لنز ۱۶ مگاپیکسلی زایس با دیافراگم F1.8 و زاویه دید واید ۸۰ درجه و فلاش LED دوگانه
  • دوربین سلفی: لنز ۵ مگاپیکسلی واید با دیافراگم F2.0 و زاویه دید ۸۴ درجه
  • قابلیت‌ها: فناوری صوتی Nokia OZO برای ثبت صدای فراگیر، قابلیت فیلم‌برداری 4K، درگاه یواس‌ی نوع سی، اسلایت هیبریدی برای سیم‌کارت نانو و میکرو SD، بلندگوی تک کاناله
  • باتری: ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.