آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : مشکلات تاچ آی دی آیفون 8 بر بازار اپل در چین تأثیر نخواهد داشت

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

گزارش‌ها حاکی از این هستند که مشکلات تاچ‌ آی‌دی آیفون ۸ و عرضه‌‌ی اولیه‌ی محدود این محصول، بر بازار اپل در چین تأثیری نخواهد داشت.

یکی از تحلیل‌گرانی که همیشه انتقاداتی به کمپانی اپل دارد، معتقد است که عرضه‌ی گوشی هوشمند آیفون ۸ ظاهرا به دلیل مشکلاتی برای قرار دادن سنسور اثر انگشت تاچ آی‌دی در زیر نمایشگر اولد این محصول، بر میزان فروش سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری اپل تأثیر خواهد داشت؛ اما این موضوع باعث نمی‌شود که سهم بازار کوپرتینویی‌ها، به‌خصوص در کشور چین تغییر زیادی داشته باشد.

ژان ژانگ از روزنبلات سکیوریتی، در یادداشتی خطاب به سرمایه‌گذاران که توسط اپل اینسایدر هم دیده شده،‌ اعلام کرده است که تولید آیفون ۸ با ظرفیت کامل تا پایان ماه سپتامبر سال جاری آغاز نخواهد شد. ژانگ باور دارد که اپل، سنسور تشخیص چهره را جایگزین کامل تاچ‌ آی‌دی نخواهد کرد و این کمپانی سعی می‌کند هر مشکلی را پیش از معرفی و عرضه‌ی محصول رفع کند.

در این گزارش پیش‌بینی شده است که اپل در ماه سپتامبر، ۲۵ میلیون دستگاه آیفون ۸ را به بازار عرضه خواهد کرد و در فصل تعطیلات، ۶۰ میلیون دستگاه دیگر از اینگوشی هوشمند را در سراسر جهان به فروش خواهد رساند.

در تحلیل مورد بحث هیچ پیش‌بینی خاصی در مورد تولید گوشی‌های جدید اپل دیده نمی‌شود و در یکی از خطوط چارت زیر، شاهد مدل پلاس از آیفون ۸ هستیم. اگرچه در این چارت، مدل پلاس برای دو گوشی هوشمند آیفون ۷ و آیفون ۸ ارائه شده است؛ اما چنین آیتمی برای گوشی‌های سری آيفون ۶ یا آیفون ۶ اس دیده نمی‌شود و به همین دلیل گفته می‌شود که شاید در این تحلیل توجهی به سابقه‌ی اپل در تولید آیفون نشده است. 

Iphone 8

قبلا گزارش شده بود که شرکت‌های چینی از تأخیر به‌وجود‌آمده در فرآیند تولید گوشی هوشمند آیفون ۸ اپل نهایت بهره را خواهند گرفت تا بدین طریق سهم بیشتری از بازار این کشور را به خود اختصاص دهند؛ ولی حالا در گزارش جدید دقیقا به موضوعی خلاف گزارش قبلی اشاره شده است. این بار تحلیل‌گران گفته‌اند که شرکت‌های اوپو و هواوی به دلیل تأخیر به‌وجود‌آمده در تولید آيفون ۸ اپل، میزان تولید برخی محصولات خود را در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری کاهش داده‌اند.

روزنبلانت سکیوریتی به این موضوع اشاره کرده است که ارزش هر سهم شرکت اپل، از تاریخ ۶ سپتامبر به ۱۲۰ دلار خواهد رسید؛ این در حالی است که در حقیقت از ماه ژانویه سهام این کمپانی با قیمتی بالای ۱۲۰ دلار معامله‌ می‌شود و هم‌اکنون ارزش این سهام بالای ۱۵۰ دلار است.

بر اساس شایعات و گزارش‌های مختلف، انتظار می‌رود آیفون ۸ اولین گوشی هوشمند اپل باشد که از نمایشگر اولد ۵.۱ اینچی بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های پیش‌بینی‌شده برای این گوشی می‌توان به دکمه‌های مجازی جلوی آن اشاره کرد. افزون بر این در برخی شایعات گفته شده است که آیفون ۸ به یک سنسور تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی جدید مجهز خواهد شد که احتمالا جای سنسور اثر انگشت را برای احراز هویت خواهد گرفت. البته ژانگ امیدوار است با اضافه شدن سنسور تشخیص چهره، اپل سنسور تاچ آی‌دی آیفون ۸ را حذف نکند.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن هستند که قیمت آیفون ۸ بیش از ۱۰۰۰ دلار تعیین خواهد شد؛ اما در جدیدترین شایعات و خبرهای مرتبط با محصول یادشده، احتمال داده‌ می‌شود که این گوشی هوشمند با قیمتی حدود ۱۲۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.