آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : نسخه Emperor گلکسی نوت 8 با حافظه رم ۶ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراه می‌شود

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

سامسونگ در حال آزمایش نسخه‌ای از گلکسی نوت ۸ موسوم به امپرِر (Emperor) است که با حافظه‌ی رم ۶ و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراه خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت ویبو توسط کاربری با نام Ice Universe که یک فاش کننده‌ی اطلاعات مربوط به گجت‌های هوشمند است، سامسونگ در حال آزمایش نسخه‌ای جدید از گلکسی نوت ۸ است که امپرِر نام دارد. ویژگی این نسخه بهره‌گیری از حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی است. این نسخه‌ی جدید ابتدا در کشور کره‌ی جنوبی پیش از عرضه در چین به همراه نسخه‌ی معمولی با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار خواهد شد.

از دیگر اطلاعات ارائه شده توسط Ice Universe، گلکسی نوت ۸ در سه رنگ راهی بازار خواهد شد که شامل مشکی و خاکستری ارکیده‌ای می‌شود. رنگ سوم آبی تیره خواهد بود که در ظاهر از آبی مرجانی متفاوت خواهد بود. گلکسی نوت ۷ با رنگ آبی مرجانی عرضه شده بود.

مشخصات فنی منتسب به گلکسی نوت ۸ سامسونگ شامل صفحه‌ی نمایش ۶.۳ اینچی با لبه‌های خمیده در طرفین و از همان صفحه‌نمایش Infinity Display مورد استفاده در گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس خواهد بود. تراشه‌ی مورد استفاده بسته به ناحیه‌ی جغرافیایی عرضه‌ی این گوشی اکسینوس ۸۸۹۵ یا اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود. باتری گلکسی نوت ۸ نیز بنابر شنیده‌ها ظرفیتی ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. انتظار می‌رود گلکسی نوت ۸ همراه با اندروید نوقا ۷.۱.۱ به همراه آخرین رابط کاربری سامسونگ با پشتیبانی از دی دریم راهی بازار شود.

ماه گذشته نیز شاهد انتشار خبری در مورد توسعه‌ی یک نسخه‌ از گلکسی نوت ۸ با حافظه‌ی رم ۶ و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بودیم. برخلاف نسخه‌ی امپرِر، انتظار می‌رود این نسخه در اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی راهی بازار شده و برچسب قیمت ۱۱۰۰ دلاری داشته باشد. با توجه به شنیده ها انتظار می‌رود گلکسی نوت ۸ لقب گران‌ترین گوشی هوشمند تولید شده توسط سامسونگ را به خود اختصاص دهد.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.