وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل: نصب Google Photos در iOS

آموزش تعمیرات آیفون، نصب google photos در ios

اگر از کاربران اندروید می باشید و این سیستم عامل را انتخاب نموده اید حتما با اپلیکیشن Google Photo آشنا هستید و این اپ را روی گوشی خود نصب نموده یا به صورت پیش فرض نصب می باشد. اما چگونه می توان گوگل فتو را در iOS فعال نمود؟ چطور می توان از اپلیکیشن Google Photos در آی او اس استفاده نمود؟ به کمک این اپلیکیشن می توان میان تصاویر ذخیره و گرفته شده شما، با فضای ابری خود، ارتباط بر قرار کنید. با ما در آموزش تعمیرات آیفون همراه باشید تا بتوانیم این ویژگی را فعال نموده و به تعمیر آیفون و تعمیر آیپد خود بپردازیم.

همانطور که از نام این این اپلیکیشن مشخص است. این اپ متعلق به گوگل است و در نتیجه برای کاربران سیستم عامل اندروید کارایی مناسبی دارد و فقط آنان می توانند از این اپ استفاده نمایند. اگر کاربران بخواهند آن را بر روی ios هم داشته باشند می توانند از آن استفاده نمایند.

با ما در تعمیرات 118 همراه باشید تا به استفاده از Google Photos در سیستم عامل iOS بپردازیم همچین می توانید برای افزایش کارایی این اپلیکیشن در دوربین اندروید خود مقاله میانبر گوگل PHOTOS در اپلیکیشن دوربین اندروید را مطالعه نمایید.

دلیل تمایل کاربران iOS از اپ گوگل فوتو منطقی می باشد. به طور مرتب شاهد آن بوده ایم که کاربران آیفون از کمبود فضا برای ذخیره سازی عکس های خود صحبت می نمایند و برای خرید فضا  نمی خواهند هزینه ای پرداخت نمایند. در حالی که اگر از گوگل فوتو استفاده نمایند، نیازی به خرید و هزینه برای فضای ابری ندارند. این مورد را می توان دلیل تمایل به استفاده از گوگل فوتو اشاره نمود.

برای استفاده از گوگل فتو روی آیفون و یا آی پد خود باید نسخه آی او اسی گوگل فتو را دانلود  و نصب نمایید.

دانلود Google Photos از iTunes

زمانی که Google Photos را نصب نمودید نیاز به یک اکانت گوگل دارید. به طور نمونه اگر جیمیل دارید، از اطلاعات آن می توانید استفاده نمایید و وارد این اپلیکیشن شوید. نکته مورد توجه این است که شما برای اکانت خود می توانید امکان پشتیبان گیری رل فعال یا غیر فعال نمایید.

غیرفعال نمودن  Google Photosبرای پشتیبان گیری

برنامه Google Photos خود را باز نمایید و به حساب و یا اکانت گوگل خود بروید. منوی بالایی را باز نمایید. از قسمت Settings به بخش Back up & sync بروید. احتمال دارد برای پشتیبان گیری Google Drive را فعال نموده تا تصاویر شما در آن ذخیره گردد. پس منظور این گزینه را هم خاموش نمایید. شاید هم گوگل فوتو و هم Google Drive را فعال نموده اید. پس هر دو را خاموش کنید تا بک آپ گیری کاملا خاموش شود.

وقت این عمل را انجام بدهید از این به بعد، بک آپ گیری تصاویر و حتی تغییراتی که روی تصاویر اعمال می شود در انجام نمی شود. بدین ترتیب می توانید فضای ذخیره سازی را مدیریت نمایید.

فعال کردن حالت پشتیبان گیری در Google Photos

همانند آنچه که در قسمت غیر فعال سازی اشاره شد اقدام نمایید. به قسمت Settings  و  بخش Back up & sync بروید. در این قسمت حالت خاموش یا روشن بودن را فعال نمایید اما ممکن است با مشکل ورود به حریم خصوصی که iOS به آن حساس است، مواجه شوید. اگر تمایل دارید این قابلیت به طور کامل در گوگل فوتو فراهم گردد، باید یک سری دسترسی ها هم در آیفون آزاد نمایید. برای این کار به مسیر Privacy رفته و Photos را  ON نمایید.

فضای ذخیره سازی که گوگل در اختیار شما قرار می دهد بسیار زیاد است اما اگر بخواهید این ۲۵ گیگابایت را هم ارتقا دهید باید کمی هزینه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.