وبلاگ

میانبر گوگل PHOTOS در اپلیکیشن دوربین اندروید

میانبر گوگو فتو در اپلیکیشن دوربین اندروید

اگر علاقه دارید با این اپلیکیشن قابلیت مشاهده پیش‌نمایش عکس‌ها در دوربین فعال شود تا به‌جای گالری اندروید، بتوانید پیش‌نمایش عکس گرفته شده را در گوگل فتو مشاهده کنید با ما همراه شوید.

حتما کلیه کاربران اندروید، اپلیکیشن مدیریت تصاویر گوگل که همان Google Photos را می‌شناسند. این اپلیکیشن به خاطر قابلیتهای فراوان و مناسبی که دارد به عنوان یکی از بهترین‌های خود به حساب می‌آید و مورد توجه کاربران گوگل می‌باشدکه در کلیه دستگاه های گوگل به صورت پیش فرض نصب شده است. این برنامه روی محصولات کمپانی هایی نظیر ال‌جی، سامسونگ و… نصب نیست و وقتی کاربران با استفاده از اپلیکیشن دوربین (Camera) عکسی میگیرند برای دیدن پیش‌نمایش عکس به اپلیکیشن گالری اندروید میروند که در مقابل اپلیکیشن Google Photos از امکانات محدودتری برخوردار می‌باشد.

  برای فعال کردن این اپلیکیشن در Camera به این روش عمل می‌کنیم. آموزش تعمیرات موبایل

ابتدا اپلیکیشن Google Photos را اجرا کنید.

 لبه سمت چپ صفحه را به سمت راست کشیده تا منوی اپلیکیشن را ببینید.

 از داخل منو Settings  را انتخاب کنید.

 در انتهای گزینه‌ها،Camera shortcut  قابل مشاهده است. کلید این گزینه را به حالت فعال، تغییر دهید.

 اکنون این قابلیت فعال شده و با اجرای اپلیکیشن Camera و گرفتن یک عکس می توان نتیجه تغییرات را مشاهده نمود. در این شرایط علاوه بر پیش‌نمایش عکس که به‌صورت یک تصویر بندانگشتی در اپلیکیشن قابل مشاهده می‌باشد، تصویر بند انگشتی دیگری نیز به‌شما نمایش داده می‌شود که آیکون Google Photos را با خود دارد. تعمیر آیفون، با فشار روی تصویر مورد نظر، پیش‌نمایش عکس شما در اپلیکیشن Google photos  نمایش داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.