آموزش تعمیرات گوشی

آموزش تعمیرات موبایل و تبلت Iphone 6s

آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات تبلت، آموزش تعمیر آیفون، آموزش تعمیرات iphone

تعمیر موبایل آیفون ۶ دارای ظرافتهای خاص خود میباشد. اگر برای گوشی آیفون شما مشکلی پیش آمده برای تعمیر آن با ما تماس بگیرید.

آموزش تعمیرات موبایل آیفون 6

آموزش تعمیرات موبایل، قیمت شرکت اپل برای تعمیر آیفون های مختلف در جدول زیر آمده است.

With AppleCare+ Without AppleCare+
iPhone 6s Plus $ ۹۹ $ ۱۴۹
iPhone 6s $ ۹۹ $ ۱۲۹
iPhone 6 Plus $ ۷۹ $ ۱۲۹
iPhone 6 $ ۷۹ $ ۱۰۹
iPhone SE, iPhone 5s, iPhone 5c $ ۷۹ $ ۱۲۹
iPhone 5 $ ۴۹ $ ۱۲۹
همانطور که مشاهده میکنید شرکت اپل برای تعمیر صفحه touch lcd (شکستگی , حرارت دیدگی و یا سایر مشکلات احتمالی تاچ موبایل) گوشی های آیفون مبالغ مختلفی را با توجه به اینکه شما از چه مدل گوشی استفاده میکنید و اینکه آیا از طرحهای حمایتی آیفون برخوردار میباشید و یا خیر قیمت متفاوتی را به شما اعلام میکند/

تعمیر موبایل
تعمیر موبایل آیفون
تعمیرات 118 در تلاش از از طرحهای اصلی شرکت اپل که برای نمایندگان اپل در سراسر دنیا در حال اجرا است بهره برداری نموده و خدمات اصلی اپل را برای گوشیهای آیفون ارائه نماید.

این خدمات شامل موارد مختلف و گوناگونی از جمله تعمیرات آیفون, تعمیرات در محل , ایجاد اطمینان در مشتری و ارائه بیمه نامه سهو شش ماهه به مشتریان میباشد.

برای تعمیر آیفون ۶ خود iphone 6 را نزد تعمیرکاران متفرقه نبرده و با تماس با تعمیرات 118 در کمترین زمان از بهترین خدمات ما برای تعمیر گوشی موبایل خود بهره مند گردید.

تععمیر موبایل آیفون ۶, تعمیر iphone 6, تعمیرات در ممحل, تعمیرات آیفون در محل,انجام تعمیرات از جمله شکستگی صفحه آیفون ۶, تعویض باطری آیفون ۶, تعمیرات تخصصی آیفون ۶, تعمیر پایین بودن کیفیت صدا آیفون ۶, iphone6 iphone 6, آیفون ۶, تعمیر موبایل آیفون ۶, تعمیر Iphone 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.