وبلاگ

آموزش تعمیر موبایل: ارسال پست اینستا دیگران در پیج خود

آموزش تعمیرات موبایل، تعمیر موبایل، تعمیر گوشی، ارسال پست کاربران اینستاگرام در پیج خود

مسلما شما با شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک یا توئیتر آشنا هستید شما همه روزه به مشاهده مطالب و تصاویر دوستان خود در این شبکه ها می پردازید و وقتی شما با مطلب و تصویر جالبی مواجه می گردید که مسلما این مطلب از نظرات بسیاری برخوردار بوده یا لایک های فراوانی دریافت نموده است، این مطالب و تصاویر را بر روی  پروفایل خودتان در این شبکه های اجتماعی share می نمودید. وقتی شما از این ویژگی استفاده می کنید حتما باقی دنبال کنندگان شما متوجه می شوند که شما این مطلب را از مکان دیگری بر روی پروفایل خود قرار داده اید. با ما در آموزش تعمیرات موبایل و تعمیرات گوشی موبایل همراه باشید تا با روشی آشنا شوید که از این کار جلوگیری می کند.

اگر شما بخواهید پستی که دوستان شما قرار داده را بدون نشر لینک پروفایل وی، روی پروفایل خود انتشار دهید باید پست مربوط به آن ها را ذخیره نمایید و همانند پست جدید آن را انتشار دهید. در باره اینستاگرام محدودیت هایی وجود دارد. شما وقتی در حال جستجو در میان پست ها هستید، شاهد پست های دلخواه تان بوده اید، اما وقتی به دنبال گزینه share یا reshare می گردید چیزی یافت نمی کنید.

ساده ترین راه برای انتشار پست دیگران در اینستاگرام خود این است که آن ها را ذخیره نموده و به صورت ابتدایی آن ها را روی پیج خود نشر دهید اکنون ما در تعمیرات 118 ابزاری را به شما معرفی می کنیم که به شما کمک می کند تا بتوانید پست های دیگران را بدون نیاز به ذخیره کردن ابتدایی، درست همان موقع که بدان علاقمند گردید، روی صفحه شخصی خود انتشار دهید.

ابتدا شما باید اپ ساده و سبکی به نام Repost for Instagram را روی گوشی یا تبلت خود دانلود و نصب نمایید

اکنون اپلیکیشن اندرویدی یا ios ای Repost for Instagram بر روی گوشی شما نصب شده است و در حال مشاهده در اپلیکیشن اینستاگرام هستید، در این حالت تصویری را مشاهده می کنید که از ان خوش تان می آید و می خواهید روی پروفایل خود آن را انتشار دهید. در چنین شرایطی تصویر یا فیلم را باز کرده، و سه نقطه ای که در سمت راست و بالای تصویر شما قرار گرفته را انتخاب نمایید.

پس از آن در میان گزینه ها به دنبال امکان کپی کردن url یا عبارت Copy Share URL باشید. بعد از اینکه url عکس را کپی نمودید اپلیکیشن اینستاگرام را بسته و وارد نرم افزار  Repost  گردید. اکنون لیست پست هایی را که url ان را کپی نموده اید را می توانید مشاهده کنید. اخرین url که ذخیره نمودید در بخش new قرار دارد، دقت کنید که در زیر url ها می توانید عبارتی را مشاهده کنید که نشان از این دارد که لینک هایی که انتشار می دهید، در این بخش نمایش داده می شود و عنوان آن پست های پست شده هستند. بعد از این شما اگر روی لینک مورد نظرتان که می خواهید آن را مجددا پست کنید، ضربه بزنید، وارد بخش تنظیمات می گردید.

پیش از ادامه باید نکته ای را متذکر شد: Repost app در واقع اپی است که هم برای سیستم های اندرویدی و هم سیستم های مبتنی بر ios تولید و طراحی گردیده است اما به هنگام استفاده از نسخه رایگان آن، یک واترمارک از آی دی ارسال کننده روی تصویر قرار می گیرد که در واقع نشان از منبع تصویر کجاست، اما اگر علاقه دارید که این واترمارک را بردارید باید این نرم افزار را به قیمت حدودی ۵ دلار خریداری نمایید.

اگر از نسخه رایگان استفاده می کنیدف محل قرار گیری واتر مارک را بر روی تصویر انتخاب کنید. همچنین می توانید شدت روشنی و تاریکی واتر مارک را هم مشخص نمایید. دقت داشته باشید که با توجه به این ترفند و این جایگاه ها که در این مرحله می توانید انتخاب کنید می توانید شدت حساسیت را کم نمایید.

سپس دکمه repost را زده، تا وارد مرحله بخش بعدی بشویم. وقتی روی دکمه آبی رنگ ضربه زدید، یک پنجره پاپ آپ برای شما باز می شود، که در آن می توانید گزینه اشتراک گذاری را مشاهده نمایید. کاری که شما در این لحظه باید انجام دهید این است که Copy to Instagram  را انتخاب نمایید. با این کار تصویر مورد نظر شما در ادیتور اینستاگرام باز می گردد. حالا می توانید از افکت های اینستاگرام بدین منظور استفاده نمایید و سایر کارهای لازم را انجام بدهید. شما می توانید کپشن ها را نیز ویرایش نمایید.

در انتها می توانید به صورت عادی پست مورد نظر خود را انتشار دهید و بر روی پیج خود مشاهده نمایید. همان طور که در بالا اشاره شد به این صورت وقتی پست انتشار می یابد، واترمارک نام کاربری کاربری که از او فایل تصویری را برداشته اید روی تصویر مشاهده می گردد. برای دانلود این اپلیکیشن از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود Repost for Instagram از Google Play

دانلود Repost for Instagram از iTunes

از ویژگی های این روش این است که کپشن تصاویر را هم می تواند به راحتی از این طریق انتشار یابد. از مشکلاتی که افراد در کار کردن با اینستاگرام دارند نوشتن این کپشن ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.