وبلاگ

آموزش تعمیر موبایل: خواندن پنهان پیامهای واتس اپ

آموزش تعمیرات موبایل، تعمیر موبایل، مشاهده پنهان پیامهای واتس اپ

چطور می شود که پیام های واتس اپ را مطالعه نمود ولی به صورت پنهان؟ آیا می توان پیام های واتس اپ را به صورت مخفی مطالعه نمود؟ استفاده از شبکه اجتماعی و ارتباط با دیگران برای افراد به کارهای روزمره آنان تبدیل شده است و شما دوست دارید که از این امکانات استفاده نموده و با دوستان و فامیل خود که در مسافتهای طولانی از شما قرار دارند صحبت نمایید اما چطور می توان پیام های این شبکه های اجتماعی را مطالعه نمود بدون اینکه دیده شوید چون مسلما علاقه دارید در بعضی مواقع پیام ها توسط شما دیده شوند ولی طرف مقابل از این موضوع اطلاع پیدا نکند. اکنون ما در آموزش تعمیرات موبایل و تعمیرات گوشی موبایل با شما همراه می شویم تا با چگونی پنهان ماندن در whatsapp آشنا شوید

با این تفاسیر یکی از معضلات کاربران واتس اپ این است که دوست دارند پیام های کاربران را بخوانند اما دوست ندارند کسی متوجه آنلاین شدن آن ها بشود. اکنون در تعمیرات 118 به کمک یک اپلیکیشن ساده چگونگی انجام این کار را بیان می کنیم. برای کار ابتدا موارد زیر را انجام دهید.

یک: نرم افزار Whatsapp روی گوشی یا تبلت شما نصب و فعال باشد.

دو: باید اپ shh Whatsapp incognito را نصب نمایید.

دانلود shh Whatsapp incognito از Google Play

مزایای استفاده از اپ  shh Whatsapp incognito

یک: وقتی دوستان و آشنایان پیامی برای شما ارسال کردند شما می توانید بارها به shh Whatsapp incognito مراجعه نموده و پیام هایی را که برایتان ارسال نموده اند را مطالعه کنید بدون اینکه متوجه آنلاین بودن شما باشند.

دو: دوستان شما متوجه آنلاین بودن شما نمی شوند که مهم ترین ویژگی استفاده از این اپ می باشد.

سه: کاربران زیادی از این اپ استفاده می کنند به همین دلیل سازنده روی رابط کاربری حسابی دقت نموده است به طوری که بخش هایی از آن مشابه واتس اپ است.

چهار:  برای استفاده از shh Whatsapp incognito نیازی به ثبت نام ندارید. کافی است واتس اپ رسمی روی گوشی شما فعال باشد

محدودیت های استفاده از  shh Whatsapp incognito

یک: اگر از این اپلیکیشن shh Whatsapp incognito استفاده نمایید، نمی توانید پیام هایی را که می خوانید را پاسخ دهید پس اگر بخواهید به پیام مورد نظر پاسخ بدهید باید وارد واتس اپ بشوید.

دو: اگر در پیام دریافتی شما صدا، تصویر، فیلم و نظیر آن باشد امکان دانلود نمودن این دیتاها را نخواهید داشت.

چگونگی استفاده از shh Whatsapp incognito

ابتدا آن را اجرا نماید سپس عبارت GOT IT را مشاهده می کنید، بر روی آن ضربه بزنید. اکنون باید امکان دریافت نوتیفی را فعال نمود. بعد از فعال سازی نوتیفی ها روی گزینه I UNDRESTAND ضربه بزنید. بعد از انجام این کار از شما سوال می شود که تمایل دارید حریم خصوصی تان برای کدام دسته از افراد حفظ گردد!؟ آیا می خواهید برای تعداد خاصی از دوستان و آشنایان پنهان باشید یا می خواهید برای گروه ها حریم تان را حفظ نمایید ؟ اگر برای افراد شخصی و یا گروه ها این حریم خصوصی حفظ شود، گزینه اول را انتخاب نمایید. اگر فقط برخی از افراد را از حال خود بی خبر بگذارید گزینه دوم، اما اگر تمایل دارید برخی گروه ها از این وضعیت بی خبر باشند، گزینه سوم را انتخاب نمایید. بهترین گزینه همان گزینه اول می باشد. پس از این کار وارد صفحه اصلی اپ می شوید.

اکنون اگر فردی به شما پیام دهد، در نرم افزار shh Whatsapp incognito در این صفحه نوتیفی دریافت می کنید و می توانید به حالت امن و البته خصوصی پیام های را مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.