وبلاگ

آموزش تعمیر موبایل: غیرفعال نمودن Facebook WiFi

تعمیرات موبایل، غیر فعال نمودن facebook wifi

همه ما با شبکه اجتماعی فیسبوک آشنا هستیم و به احتمال زیاد یک صفحه نیز در این شبکه داریم و از این شبکه برای کارهای شخصی و تجاری خود نیز استفاده می کنیم. پیش بینی ها نشان می دهد که تعداد کاربران این شبکه اجتماعی در سال های آینده از مرز 2 میلیارد نفر نیز بگذرد. اما لازمه نگهداری کاربران و افزودن به آنان، ارائه خدمات مناسب به آنان می باشد. یکی از این خدمات Facebook Wifi می باشد که در اپلیکیشن این شبکه اجتماعی قرار دارد. با ما در تعمیرات گوشی موبایل و آموزش تعمیرات موبایل همراه باشید تا با این ویژگی بیشتر آشنا بشوید.

ویژگی Facebook WiFi در تنظیمات اپ فیس بوک قرار دارد و به کاربران اجازه می دهد که به محض شناسایی شبکه رایگان وای فای با یک نوتیفی این قابلیت را به فرد اطلاع بدهد. کاربر برای استفاده از این ویژگی باید محل خود را تنظیم نماید تا برنامه در اطراف وی به جستجو بپردازد و وقتی که یک شبکه رایگان عمومی پیدا نمود به وی اطلاع بدهد.

اگر شما داخل اپلیکیشن هم نباشید و محل خود را تنظیم نموده اید این ویژگی در صورت پیدا نمودن یک شبکه به شما اطلاع می دهد. ممکن است بسیاری از شما، دوست نداشته باشید که محل شما را فیسبوک بداند و علاقه دارید این ویژگی را غیر فعال نمایید ما در تعمیرات 118 به چگونگی غیر فعال نمودن Facebook WiFi می پردازیم.

حذف نمودن محل از اپ  Facebook

وارد اپ شده و در بخش Settings در میان منو ها صرفا با زیر منوی Account Settings کار دارید. این زیر منو را پیدا نموده و وارد جزییات آن شوید. اکنون گزینه  Location را پیدا نمایید. در این قسمت Find Wi-Fi را یافته و غیر فعال نمایید.محل شما  به صورت پیش فرض بر روی always می باشد. کمی بالاتر گزینه Find Wi-Fi را مشاهده می کنید که باید تنظیمات مربوط به آن را انجام بدهید.

در iOS به اپلیکیشن فیس بوک رفته و به مسیر Privacy>Location بروید. در این قسمت، باید اپلیکیشن فیس بوک را انتخاب نمایید و آن را روی گزینه While using تنظیم نمایید.

مشکلات Facebook WiFi چیست؟

اگر این ویژگی را برای خود فعال نموده اید حتما با خطاهای آن مواجه شده اید که مرتب با ارسال نوتیفیکیشن به شما اطلاع می دهد ولی در حقیقت چیزی وجود ندارد. از مواردی که تاکنون حل نشده میتوان به همین مورد اشاره نمود. به نظر می رسد این مشکل برطرف نشود. اگر نیاز شدید به وای فای داشته باشید ممکن است ویژگی برا شما مفید باشد ولی امروزه با گسترش اپراتورها، دیگر نیازی به این گونه موارد نمی باشد.

مساله دوم ریسک استفاده از شبکه های عمومی می باشد چون با افزایش هکر ها و بدافزارها ممکن است اطلاعات شما به سرقت برود. شایان ذکر است که روزانه 8400 بدافزار اندرویدی کشف می‌شود و این خطرها در استفاده از شبکه های عمومی بیشتر میشود.

به طور کلی هر ویژگی یک سری خوبی ها و بدی هایی دارد. البته باید توجه نمود که کلیه این شبکه ها مشکل دار نمی باشند. اما عموما در مراکز تجاری کم و بیش افراد اخلال گر یافت می شوند. این تصمیم به شما باز میگردد که آیا می خواهید از این شبکه ها استفاده کنید یا نکنید.

با ما در بررسی این سرویس فیسبوک همراه بودید و از مزایا و معایب آن آگاه شدید که می توانید از این سرویس استفاده نمایید یا آن را غیر فعال کنید که این امر به خود شما بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.