وبلاگ

آموزش تعمیر موبایل: پاک کردن خط و خش نمایشگر

آموش تعمیرات موبایل، پاک کردن خط و خش نمایشگر

چطور می توان صفحات نمایشگر گوشی و تبلت را از خط و خش پاک نمود؟ پاک کردن خط و خش ال سی دی گوشی به چه صورت است؟ حتما شما وقتی از گوشی و تبلت خود استفاده می کنید ممکن است بر روی صفحات آن بر پایه اتفاقاتی خط و خش بیافتد. وقتی که گوشی را خریداری می کنیم مسلما با دقت بسیاری از آن استفاده می کنیم. که هیچگونه مشکلی بر روی آن نیفتد. مهمترین قسمت گوشی، که خیلی باید دقت بشود. صفحه نمایش و ال سی دی گوشی می باشد که برای آن مشکلی بوجود نیاید. ولی با تمام دقت ها و مراقبت ها، مشکلاتی بر روی این صفحه نمایش ها می افتد و بر روی آنها خط و خش می افتد. امروز در آموزش تعمیرات موبایل و تعمیرات گوشی موبایل تصمیم داریم که از مقدار این خط و خشها بکاهیم.
با توجه به اینکه تکنولوژی پیشرفت نموده و در مقاله ای به بررسی صفحه نمایش اچ تی سی یو اولترا پرداختیم. اما همچنان این صفحات با مشکل مواجه می شوند و تمام پیشرفتها هم نمی توانند در مقابل خط و خش های کوچک و سطحی مقاومت نمایند. اولین چاره ای برای حل این مشکل استفاده از خش گیر های می باشد، که روی گوشی نصب می شود اما اگر علاقه ای به این خط و خش ها ندارید و از آن استفاده نمی کنید باید منتظر خط و خش باشید. اکنون در تعمیرات 118 به راه های برطرف نمودن این خط و خش می پردازیم.

استفاده از کرم خش بر اتومبیل برای صفحه نمایش

اگر بخواهید خط و خش اتومبیل خود را بگیرید از کرم خش بر استفاده کنید. شما نیز برای از بین بردن این خط و خش ها از این کرم ها برای نمایشگر گوشی و تبلت خود می توانید استفاده کنید. برای این کار مقداری از این کرم را روی پارچه ای ریخته و  سپس روی گوشی بکشید تا این خط و خشها کاملا محو بشوند.

 استفاده از خمیر دندان

همه شما به خمیر دندان دسترسی دارید و می توانید از آن استفاده نمایید. حتما در گذشته شما خط و خش دی وی دی و سی دی را با خمیر دندان می گرفتید. اکنون نیز از آن می توانید برای خش های روی نمایشگر های موبایل و تبلت استفاده نمایید.

برای این کار خمیر دندان را روی پارچه کتانی قرار دهید و بعد آن را به صورت چرخشی روی صفحه بچرخانید تا خط و خش از بین برود. توجه کنید که خمیر دندان های ژله ای به نمایشگر گوشی یا تبلت آسیب می رسانند. عمل چرخش را به طور مداوم انجام بدهید تا مطمئن شوید که خط و خش ها محو شده اند.

استفاده از پودر بچه برای خش گیری

اگر مقداری آب را با پودر بچه مخلوط کنید، خمیری سفید رنگ ایجاد می شود که بوسیله آن میتوانید خط و خش های روی نمایشگر گوشی را از بین ببرید. این مخلوط را روی دستمالی قرار داده و بعد روی نمایشگر گوشی یا تبلت خود بکشید. حرکت دورانی برای را فراموش نکنید و این کار را چنان ادامه دهید تا از پاک شدن کامل خط و خش ها مطمئن بشوید.

پیشگیری بهتر از درمان

با تمام مواردی که گفتیم مسلما پیشگیری بهتر از درمان می باشد و چطور می شود که از ایجاد خط و خش ها جلوگیری نمود و اصلا چطوری بوجود می آید؟ موارد زیر از علل شایع بوجود آمدن خط و خش می باشد.

زمانی که گوشی را در کنار کلید و سایر وسایل تیز در جیب و یا کیف خود قرار می دهید باعث ایجاد خط و خش می شود.

در تفریحات گوشی را در روی چمن یا ساحل یا سایر سطوح سخت قرار میدهیم که با کوچکترین حرکت باعث ایجاد خط و خش می شود.

قراردادن گوشی  از سمت نمایشگر روی سطوح مختلف باعث ایجاد خط و خش می گردد.

اکنون با روش های بر طرف نمودن خط و خش گوشی آشنا شدید و آنها را می توانید بکار گیرید تا به تعمیرات موبایل و تعمیر تبلت خود بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.