وبلاگ

محبوبیت تبلت ها در دنیا رو به کاهش است

محبوبیت تبلتها در دنیا رو به کاهش است

با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند و انتشار انواع مدلها توسط کمپانی متفاوت، گویا اقبال استفاده از تبلتها رو به کاهش است، کمپانیهای اپل، هوآوی، آمازون، سامسونگ و لنوو از عرضه کننده های بزرگ تبلت در دنیا می‌باشند.

تبلت ها در سال ۲۰۱۰ یک محصول جدید و جذاب محسوب می‌شدند، اما آن روزها، با عرضه گوشی‌های هوشمند قدرتمند و نوت‌بوک‌ها و لپ‌تاپ‌های مناسب به پایان رسیده است. آموزش تعمیر موبایل

مقدار عرضه تبلت‌ها در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ در سطح جهانی کاهش یافته است. این سی‌امین ماه به صورت متوالی است که شاهد هستیم کاربران نسبت به تبلتها کم توجه شده اند.

آی پد اپل که در سال ۲۰۱۰ میلادی به بازار عرضه شد، با اقبال مواجه شد، اما حالا عرضه نمونه‌های مختلف آن با اقبال خریداران مواجه نمی‌شود. شرایط تبلت‌هایی که فاقد صفحه کلید هستند، به مراتب بدتر است، در مقابل، تبلت‌های دارای صفحه کلید با قابلیت اتصال، وضعیت بهتری دارند . تعمیر آیفون

تحقیقات موسسه آی دی سی حاکی از آن است که میزان عرضه تبلت در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ میلادی نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل ۸.۵ درصد کاهش داشته است. این دهمین بار در بازه‌های زمانی سه‌ماهه است که با این مساله مواجه هستیم. در مقابل نیز بازار گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و دیگر سخت‌افزارهای مدرن همچنان پر رونق و پر فروش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.