آموزش تعمیرات گوشی, فناوری, موبایل, وبلاگ

کاهش ۱۰ درصدی میزان فروش هواوی، او‌پو و ویوو – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

بر اساس گزارش تأمین‌کنندگان برندهای چینی، شرکت‌های اوپو، ویوو و هواوی میزان سفارش‌ قطعات مربوط به گوشی‌های خود را در سه‌ماهه‌ی چهارم سال‌ ۲۰۱۷، ۱۰ درصد کاهش داده‌اند.

کاهش ۱۰ درصدی سفارش‌ قطعات گوشی‌های اوپو، ویوو و هواوی به دلیل نزول تقاضای جهانی گوشی‌ هوشمند بوده که سبب افزایش موجودی کالا در کانال‌های توزیع شده است.

سفارش‌های فروشندگان گوشی‌ هوشمند به تولیدکنندگان زنجیره‌ی تأمین‌، احتمالا برای سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ نیز کمتر از انتظار خواهد بود که بر عملکرد بیشتر تولیدکنندگان زنجیره‌ی تأمین‌ در طول این دوره اثرگذار خواهد بود.

با این حال به‌ نظر می‌رسد شرکت شیائومی همچنان از فروش پایدار گوشی‌های خود سود می‌برد و به دلیل فعالیت قوی در هر دو بازار آنلاین و آفلاین، از معدود فروشندگان گوشی‌ هوشمند است که می‌تواند از تأثیرات روند نامطلوب بازار در امان بماند.

شیا‌ئومی موفق شده است به بزرگ‌ترین فروشنده‌ی گوشی هوشمند در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ در کشور هند تبدیل شود؛ درحالی‌که در مقایسه با سه‌ماهه‌ی قبل همان سال، بعد از تنها رقیب خود سامسونگ در رتبه‌ی دوم قرار داشت.

هواوی سومین فروشنده‌ی بزرگ گوشی هوشمند در سراسر جهان است و فروش محصولات خود را در آمریکای شمالی از طریق همکاری با اپراتورهای مخابراتی محلی ارتقا‌ء داده است. در حال حاضر، هواوی در کشور هند با رقابت شدیدی از طرف شیائومی، اوپو و ویوو مواجه است.

انتظار می‌رود تا سال ۲۰۱۸، هواوی کمپین‌های فروش مختلفی به‌منظور گسترش حضورش در بازار کشور هند ایجاد کند.

فروش اوپو در کانال‌های خرده‌فروشی و فروشگاه‌های فیزیکی در چین اخیرا با سرعت پایینی رشد می‌کند؛ به همین دلیل این شرکت تمرکز خود را روی فروش آنلاین قرار داده است و با ارائه‌‌دهندگان خدمات تجارت الکترونیک مانند آمازون و فیلیپ‌کارت همکاری می‌کند تا فروش خود را رونق بخشد. با این حال فروش این شرکت در هند از سرعت بالایی برخوردار است و از سرعت عملکرد شرکت میکرومکس (تولیدکننده‌ی محلی گوشی‌ هوشمند) کاسته است.

 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.