آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

گوشی تکنو فانتوم ۸ به‌صورت رسمی وارد بازار ایران شد – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

مدیران تکنوموبایل و شرکت یاس طی مراسمی در هتل اسپیناس، از ورود گوشی فانتوم ۸ به بازار ایران با قیمت ۱,۴۱۵,۰۰۰ تومان خبر دادند. 

مقاله‌ی مرتبط:

شرکت چینی تکنوموبایل که سابقه‌ی حضور گسترده در بازار آفریقا دارد، برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای حضور در خاورمیانه و ایران کرده است. این شرکت ابتدای آبان‌‌ماه و طی رویدادی در شهر دوبی، از نسل جدید پرچم‌دار خود با نام فانتوم ۸ (Phantom 8) رونمایی کرد. حال مدیران تکنوموبایل و شرکت یاس به‌عنوان نماینده‌ی رسمی برند تکنو در ایران، طی رویدادی از ورود و آغاز عرضه‌ی رسمی فانتوم ۸ در کشور خبر دادند. 

مراسم معرفی تکنو فانتوم ۸

مقاله‌ی مرتبط:

در ابتدای مراسم آقای لیو، مدیر موبایل تکنو در منطقه، از دلایل ورود به بازار ایران خبر داد. به گفته‌ی وی، فلسفه‌ی تکنو (اندیشه‌ی جهانی و عملکرد منطقه‌ای) کمک بزرگی به این برند برای رقابت با شرکت‌های نامدار حوزه‌ی موبایل در ایران خواهد کرد. لیو با توجه به برنامه‌ریزی دقیق تکنوموبایل برای بازار ایران، در خصوص افزایش شناخت این برند از سوی کاربران و کسب سهم مناسبی از بازار ابراز امیدواری کرد.

مراسم معرفی تکنو فانتوم ۸

رضا ریش‌پور، قائم‌مقام یاس، در ادامه به معرفی این شرکت و علل همکاری با تکنوموبایل پرداخت. به گفته‌ی ریش‌پور، یاس تنها شرکت کشور است که در بخش خدمات پس از فروش تمام استاندارد‌های لازم و معتبر جهانی را کسب کرده است. وی در ادامه گفت:

تکنو سابقه‌ی درخشانی به‌خصوص در بازار آفریقا دارد. این شرکت در بسیاری از بازار‌های این منطقه یکی از دو برند پرفروش موبایل است و همچنین طبق گزارشات، سیزدهمین برند شناخته‌شده بین تمام صنوف در این بازار است. گزارش و تست فنی تمام گوشی‌های تکنو از انواع ارزان و فیچرفون تا گوشی‌های هوشمند از شرکت معتبر TUV، گواهی بر کیفیت بالای محصولات این برند است. 

ریش‌پور در ادامه به معرفی فعالیت‌های تکنو در عرصه‌ی گوشی‌ هوشمند و معرفی محصولات این شرکت پرداخت. تکنوموبایل در سال ۲۰۱۲ اولین گوشی‌ هوشمند خود را تولید و عرضه کرد. محصولات این شرکت در چهار دسته‌ی اصلی قرار می‌گیرند که به شرح زیر است:

  • فانتوم (Phantom): پرچم‌داران تکنو
  • کمون (Camon): مجهز به دوربین سلفی قوی برای کاربران شبکه‌های اجتماعی
  • پاور (Power): عمر باتری طولانی
  • اسپارک (Spark): مجهز به بدنه‌ای شفاف و زیبا

فانتوم ۵ دو سال پیش و با تجهیز به سنسور اثر انگشت به بازار عرضه شد. این گوشی در نسل بعدی خود با بدنه‌ای باریک و دوربین دوگانه همراه شد. اما فانتوم ۸ را می‌توان کامل‌ترین گوشی هوشمند تولیدشده توسط تکنو نامید. قابلیت‌های مختلف عکاسی و تجهیز به دوربینی قدرتمند جزو مهم‌ترین المان‌های فانتوم ۸ در مراحل طراحی و توسعه بوده است. تکنو فانتوم ۸ با قیمت ۱,۴۱۵,۰۰۰ تومان در ایران به فروش می‌رسد.

تکنو فانتوم 8 / Tecno Phantom 8

تکنو فانتوم 8 / Tecno Phantom 8

مشخصات فنی تکنو فانتوم ۸













مشخصات تکنو فانتوم ۸
نمایشگر ۵.۷ اینچ، IPS LCD، رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
پردازنده مدیاتک هلیو P25 (هشت هسته با حداکثر سرعت کاری ۲.۶ گیگاهرتز)
حافظه‌ی رم ۶ گیگابایت
حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت
دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسل و لنز تله‌فوتو، فلاش سه‌گانه
دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل با فلاش دوگانه
سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا
باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
ابعاد ۷.۹×۷۹.۵×۱۵۹.۹ میلی‌متر
رنگ مشکی، طلایی، آبی
قیمت ۱,۴۱۵,۰۰۰ تومان

در پایان مراسم محمود صفار، مدیرعامل شرکت یاس در پاسخ به سؤال خبرنگاران در رابطه با تداوم حضور تکنو در بازار ایران، اعلام کرد که تحقیقات و گفت‌و‌گوهای گسترده‌ای با مدیران این شرکت چینی در این خصوص انجام گرفته و تکنو برای ماندن در ایران به این بازار آمده است. به گفته‌ی صفار، شرکت یاس تأکید بسیاری بر خدمات پس از فروش دارد و تا سه سال پس از عرضه‌ی گوشی، خود را موظف به ارائه‌ی خدمات می‌داند. 

مراسم معرفی تکنو فانتوم ۸

وی در ادامه در رابطه با کیفیت بالای محصولات تکنو گفت از سال گذشته تا این لحظه ۳۳۰ هزار دستگاه موبایل با این برند وارد کشور شده است که تنها ۹۰۰ خریدار به خدمات پس از فروش برای رفع نقص فنی مراجعه کرده‌اند. فانتوم ۸ با ۱۸ ماه گارانتی تعمیر و ۱ ماه گارانتی تعویض در ایران عرضه می‌شود.

صفار در نهایت ظرفیت بازار موبایل ایران را ۱۲ میلیون دستگاه عنوان کرد؛ این رقم برای سال آینده ۸ میلیون دستگاه پیش‌بینی می‌شود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.