آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

گوشی‌های هواوی سال ۲۰۱۹ با پشتیبانی از 5G به بازار می‌آیند – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

شرکت هواوی مدعی است که سال ۲۰۱۹ گوشی‌های هوشمند خود را به اینترنت 5G مجهز خواهد کرد.

مقاله‌های مرتبط:

ظاهرا هواوی قصد دارد گوشی‌های هوشمند خود را با پشتیبانی از سرویس‌های شبکه‌ی 5G در سال ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار کند. این ادعا توسط سایت‌های چینی و به نقل از هواوی مطرح شده است. ظاهرا یو چنگ‌دانگ، مدیر بخش تجارت مشتریان هواوی در نشست جهانی اینترنت در چین اظهاراتی در این خصوص انجام داده است. پیش‌تر، هواوی اعلام کرده بود که محصولات خود با پشتیبانی از 5G را در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد کرد. حالا اعلام جدید، این شائبه را تقویت می‌کند اینترنت نسل پنجمی که هواوی وعده‌ی آن را داده، ممکن است به همراه چیپ‌ست‌های اختصاصی این شرکت عرضه شود. به گفته‌ی چنگ‌دونگ، هواوی در سال آینده از تراشه‌های جدیدی رونمایی خواهد کرد که مانند تراشه‌ی کرین 970 به هوش مصنوعی مجهز خواهند بود.

چنگ‌دونگ می‌گوید تا سال ۲۰۱۹ بسیاری از اپراتورهای موبایل، زیرساخت لازم برای برقراری ارتباط با استفاده از فناوری 5G را فراهم خواهند کرد. دلیل این ادعا شاید آزمایش‌های موفقیت‌آمیز اخیر باشد که با همکاری ZTE، کوالکام و چاینا موبایل صورت گرفت. هواوی به دلیل فعالیت‌های اخیر خود در حوزه‌ی نسل پنجم ارتباطات با نظر کمیته‌ی کنفرانس اینترنت جهانی، جایزه‌ی «شرکت پیشرو در فناوری حوزه‌ی اینترنت» را به خود اختصاص داد.

مدیرعامل هواوی در سال ۲۰۰۹ نقشه‌ی راه مشابهی برای این شرکت متصور شده بود. دستاوردهای اخیر هواوی نشان می‌دهد که این شرکت از مسیر تعیین‌شده‌ی خود منحرف نشده است؛ اما باید دید آیا در آینده به اهداف خود که عرضه‌ی زودهنگام گوشی‌های 5G به بازار است، خواهد رسید یا خیر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.