وبلاگ

ریپورتاژ خبری شرکت تعمیرات 118

دوره آموزش تعویض هارد دوره آموزش پروگرام هارد گوشی تعویض هارد موبایل تعویض هارد گوشی آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه تعمیرات موبایل

شرکت تعمیرات 118 در اردیبهشت سال 1391 با هدف راه اندازی مرکزی برای تعمیرات کالای دیجیتال راه اندازی گردید. امروزه کالای دیجیتال نظیر موبایل و تبلت و لپ تاپ و …. به عضوی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل گشته است. پیدا کردن مرکزی برای پشتیبانی فنی از این محصولات کاری بسیار سخت و زمانبر است. عمده فعالیت Repair 118، به تعمیرات موبایل و تعمیرات لپ تاپ و آموزش تعمیرات موبایل اختصاص دارد.

تعمیرگاه تعمیرات 118 تعمیرات موبایل تاعمیرات لپ تاپ تعمیر تبلت آموزش تعمیرات موبایل تعویض هارد گوشی تعمیر تلویزیون تعمیر پرینتر

در سال 94 و با توجه به تقاضای بعضی از مشتریان این مرکز اقدام به راه اندازی واحد آموزش تعمیرات موبایل نمود. واحد آموزش تعمیرات موبایل Repair118 خیلی زود توانست این مرکز را به عنوان یکی از پیشروان آموزش تعمیرات موبایل و یک سر و گردن بالاتری از سایر آموزشگاه های تعمیرات موبایل نمایان کند.

آموزش تعمیرات موبایل آموزش تعمیر موبایل آموزشگاه تعمیرات موبایل

Repair118.com، مرجع تخصصی تعمیرات کالای دیجیتال از قبیل موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر، پرینتر و … می باشد. این مرکز با به کارگیری زبده ترین تعمیرات کاران و مهندسین الکترونیک و فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور توانایی تعمیر هر کالایی که در آن برد الکترونیکی به کار رفته را دارد. این مرکز دارای بخشهای تخصصی مربوط به هر نوع کالا می باشد و با برندها و فعالان مطرح حوزه ی کالای دیجیتال همکاری دارد.

تعمیرات گوشی های برند های مختلف از خدمات تخصصی این مرکز می باشد. تعمیرات آیفون و سایر محصولات اپل از خدمات برگزیده ی این مرکز تعمیرات می باشد.

تعمیر آیفون، تعمیرات آیفون تعمیرات تخصصی آیفون تعمیرات iphone تعمیر گوشی آیفون تعمیرات گوشی آیفون قطعات اورجینال آیفون

تعمیرات موبایل در واحد تعمیر موبایل تعمیرات 118، با بهترین قیمت و در کمترین زمان با استفاده از قطعات اورجینال موبایل های برند های مختلف صورت می پذیرد. تعمیرات تخصصی موبایل واحد تعمیرات موبایل Repair118 با استفاده از دستگاه های بروز و توسط تعمیرکاران با تجربه و خبره ی موبایل صورت می پذیرد. بیش از نیمی از موبایل هایی که برای تعمیر به مرکز تعمیرات موبایل Repair 118 فرستاده می شوند قبلا توسط سایر مراکز مورد تعمیر قرار گرفته اند و به عنوان دستگاه غیر قابل تعمیر به مشتری ارایه شه اند اما در مرکز تعمیرات موبایل 118 با موفقیت تعمیر گشته اند. اگر بدنبال شرکتی مطمئن برای تعمیر موبایل خود هستید خدمات ما را یک بار امتحان نمایید. تعمیرات موبایل 118 را به امانت داری و کار درستی می شناسند و مشتریان ما به مشتری دائمی ما تبدیل می شوند. خدمات تعمیر موبایل در این مرکز در اسرع وقت صورت می پذیرد. ضمن اینکه این مرکز کتبا متعهد میگردد که امین دستگاه و اطلاعات شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.