وبلاگ

شیائومی می 8 معرفی شد

شیائومی می 8 معرفی شد

کمپانی شیائومی بالاخره گوشی جدید و پرچمدار خود، می 8 را که شبیه آیفون 10 است با نمایشگر AMOLED و یک دوربین قدرتمند عرضه نمود. شیائومی با این گوشی جدید به صف کمپانی هایی پیوست که به تقلید از آیفون 10 پرداختند. شیائومی این محصول جدید را در شهر شن ژن د رویداد سالانه خود معرفی کرد. شیائومی می 8 رقبای جدی نظیر وان پلاس 6، آیفون 10 و گلکسی اس 9 پلاس را در پیشرو دارد. این محصول در واقع جایگزین می 6 می شود که در سال گذشته معرفی و به بازار عرضه شد. می 8 همان طور که در بالا اشاره شد طراحی متفاوتی با می میکس 2 اس دارد و شباهت های بسیاری با آیفون 10 چه از جلو و چه از عقب دارد چون که نمایشگر این محصول از اطراف دارای حاشیه های بسیار نازکی است و در لبه پایین آن دارای بریدگی نازکی است که دارای دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و سایر سنسورها می باشد. با ما در تعمیرات موبایل 118 همراه باشید.

سخت افزار شیائومی می 8

نمایشگر این پرچمدار در اندازه 6.21 اینچی بوده که از فناوری AMOLED بهره می جوید که توسط سامسونگ معرفی و توسعه یافت. نمایشگر این گوشی هوشمند نیز دارای رزولوشن +FHD یا ۱۰۸۰ × ۲۲۴۸ بوده که 88.5 درصد پنل جلو را پوشش می دهد که از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن نیز بهره می جوید. این کمپانی اداعا نموده که روشنایی می 8 در حداکثر مقدار خود به 600 نیت خواهد رسید. تعمیر گوشی شیائومی را به این مرکز تخصصی بسپارید تا در کمترین زمان و مناسب ترین هزینه دستگاه خود را دریافت نمایید.

سی پی یو می 8 از تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می جوید که با 8 گیگا بایت حافظه رم و 64 گیگا بایت حافظه داخلی عرضه شده است. دوربین دوگانه با دو سنسور 12 مگاپیکسلی یکی از ویژگی های این پرچمدار به حساب می آید. یکی از این دوربین ها دارای اندازه 1.25 اینچی و پیکسل های 1.4 میکرومتری است و دیگری دارای لنز تله فوتویی است که دیافراگم آن 2.4 می باشد. لرزش گیر این دوربین از نوع اپتیکال 4 محوه می باشد که دارای فوکوی خودکار تشخیص فاز را نیز در خود جای داده است و توانسته است از وب سایت DxOMark امتیاز 99 را کسب نماید. تعمیرات 118 توانایی تعمیر انواع گوشی ها و برندها را دارا می باشد و دارای آموزشگاه تعمیرات موبایل نیز است.

1 دیدگاه در “شیائومی می 8 معرفی شد

  1. instagram گفت:

    بنظر من که این شرکت اینده ی بسیار درخشانی داره و موبایل هاش عالین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.