وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل: ترفندهای شارژ سریع گوشی

آموزش تعمیرات موبایل، ترفندهای شارژ سریع گوشی

چطور می شود که سرعت شارژ شدن گوشی و تبلت را افزایش داد؟ آیا راه حلی برای افزایش سرعت شارژ باتری گوشی و تبلت وجود دارد؟روش های سریع شارژ نمودن گوشی چه می باشد؟ حتما شما در کار با تلفن همراه خود، وضعیت شارژ آن را در نظر می گیرید. زمانی که این شارژ  به منطقه ای نزدیک می شود که نیاز دارد گوشی یا تبلت خود را به کابل شارژ متصل نمایید، مدت زمان شارژ برای شما اهمیت پیدا میکند. اگر شما قرار است به یک جلسه مهم بروید که نیاز به گوشی خود دارید پس حتما باید سریع گوشی خود را شارژ نمایید. اکنون در آموزش تعمیرات موبایل و تعمیرات گوشی موبایل تصمیم داریم که روش های ساده برای رسیدن به این هدف را بررسی نماییم.

وقتی شما از قابلیت های متفاوتی نظیر جی پی اس، دیدن ویدئو، وایرلس و … گوشی و تبلت خود استفاده می کنید با توجه به نوع فعالت و زمان استفاده از آن، شارژ باتری شما مصرف می شود. در تعمیرات 118 راههای ممکن برای زود شارژ شدن باتری گوشی خود را فرا خواهید گرفت.

از یک کابل USB با کیفیت استفاده کنید

کابل‌های USB بی کیفیت و ارزان اگرچه به شارژ گوشی می پردازند اما توانایی استفاده از نهایت قدرت شارژر را ندارند و دارای تلفات انرژی می باشند. پس اگر کابل شارژ خود را از دست دادید، در بازار موبایل به دنبال کابل‌های استاندارد و مرغوب باشید.

بخش های مختلف گوش و تبلت را غیر فعال نمایید.

حتما به هنگام شارژ دستگاه خود، از گوشی خود استفاده نکنید تا سریع‌تر شارژ بشود. اگر گوشی را در حالت هواپیما قرار دادید لازم است بخش‌های پرمصرف همانند اینترنت وایرلس و GPS و سایر  برنامه‌هایی که در پس‌زمینه گوشی در حال اجرا می باشند را غیر فعال نمایید. با این اقدام شارژ گوشی شما با سرعت بیشتری شارژ می شود.
استفاده از اپلیکیشن هایی که به هنگام شارژ این قسمت ها و کارها را به طور اتوماتیک انجام میدهند.

به عنوان نمونه اپ Ultra Fast Charging 5X بر پایه گفته سازنده تا پنج  برابر سریع‌تر گوشی را شارژ میکند. تعدادی از دستگاه‌های هوشمند اندرویدی حالتی به نام باتری اولترا که بوسیله آن کلیه امکانات به غیر از تماس غیر فعال می گردد. از ویژگیها آن میتوان به این موارد اشاره نمود، یک: زمانی که شارژ بسیار کمی از باتری شما باقی‌مانده است مدت زمان استفاده از گوشی  را افزایش بدهد. دو: در زمان شارژ نیز با فعال‌سازی خود، گوشی شما را سریع‌تر از حالت عادی شارژ می کند.

شارژ بوسیله پورت USB 3.0

شما می توانید کابل گوشی خود را به پورت USB لپ‌تاپ بزنید و اقدام به شارژ بکنید پورت‌های مختلف USB موجود در لپ‌تاپ، از نظر شارژ دهی بایکدیگر تفاوت دارند. پورت‌های USB 1.0 و USB 2.0 شدت‌جریان ۰٫۵ آمپر و پورت‌های USB 3.0 شدت‌جریان ۰٫۹ آمپر  دارند پس شارژ با پورت یو اس بی 3 سریعتر و در حدود دو برابر انجام می شود.

پورت‌های USB 3.0 با رنگ آبی بر روی دستگاه مشخص می شوند با توجه به اینکه که شارژرهای معمول گوشی به‌طور میانگین ۱٫۵ آمپر هستند. در زمان دسترسی به برق از برق شهری برای شارژ استفاده نمایید.

استفاده نمودن از شارژر قوی‌

شارژرهای با شدت‌جریان بیشتر، می توانند گوشی شما را سریعتر شارژ کنند در صورت استفاده از شارژرهای با جریان دهی بالاتر، گوشی شما سریع‌تر شارژ خواهد شد.

به هنگام شارژ گوشی را خاموش کنید

وقتی در حال شارژ هستید گوشی را خاموش کنید این ترفند ساده کمک بسیاری در سریع شارژ نمودن گوشی میکند که ممکن است تا دو برابر حالت عادی گوشی را شارز نماید.

گوشی با قابلیت شارژ سریع را خریداری نمایید

ویژگی که تلفن‌های هوشمند جدید از آن بهره می برند قابلیت شارژ سریع می باشد است. به کمک آن میتوان یک تلفن و یا تبلت را با سرعت بیشتری شارژ نمود. به کمک این ویژگی می توان در کمتر از نیم ساعت، ۵۰ درصد از ظرفیت باتری گوشی یا تبلت را شارژ نمود. پس اگر می خواهید گوشی خریداری نمایید به این ویژگی دقت کنید.

شارژ به کمک پورت USB اتومبیل یا LCD 

اگر شما بخواهید می توانید کابل شارژر خود را به پورت USB اتومبیل متصل نمایید تا به شارژ گوشی و تبلت خود بپردازید. تلویزیون‌های LCD نیز دارای یک یا چند درگاه USB می باشند که می توان به‌عنوان منبعی برای شارژ دستگاه هوشمند استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.