وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل: حذف ایمیل و حساب کاربری در آیفون

آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات آیفون، حذف حساب کاربری در آیفون

به احتمال زیاد کلیه افرادی که تصمیم به فروش گوشی هوشمند خود دارند علاقه و تمایل دارند که کلیه اطلاعات شخصی از قبیل تصویر، فیلم، ویدئو و … را از گوشی خود پاک و حذف نمایند که یکی از این اطلاعات شخصی ثبت ایمیل و حساب کاربری شما در گوشی می باشد. اما همواره اطمینان پیدا نمودن از پاک شدن این موارد برای ما مشخص نمی باشد. در ادامه در آموزش تعمیرات آیفون و آیپد و آموزش تعمیرات موبایل ما به شما راهکارهایی را آموزش میدهیم که به کمک آن می توانید بخشی از ایمیلهای خود یا تمام حساب کاربری مربوط به خود را در گوشی آیفون حذف نمایید و به تعمیر آیفون و تعمیرات گوشی موبایل خود بپردازید. پیش از اینکه به ادامه مطلب و آموزش رفته باید متذکر شد که این آموزش برای سیستم عامل iOS 10.2.1 میباشد و شما با اقدامات مشابه میتوانید این کار را در نسخه های قدیمی و جدید آن نیز بکار گیرید.

چگونه حساب کاربری ایمیل شخصی خود را در آیفون حذف نمایید؟

1 –  قسمت تنظیماتSettings  را انتخاب نمایید.

 2 –  از میان گزینه‌های موجود Mail را انتخاب نموده و روی آن کلیک نمایید.

 3 – در این مرحله روی Accounts کلیک نمایید.

 4 – اکنون شما می‌توانید حساب کاربری که در آیفون ثبت نموده اید که ممکن است حساب کاربری گوگل، یاهو و …باشد را انتخاب نماید. لازم به ذکر است که شما در اینجا نمی‌توانید حساب کاربری iCloud خود را حذف نمایید.

 5 – برای نمونه می‌توانید روی Gmail کلیک نمایید و بعد از آن گزینه‌هایی روبه روی شما قرار خواهد گرفت که اطلاعات ایمیل شما را به دیگر اپلیکیشن‌های موجود در گوشی ربط می‌دهد؛ تنها کافیست آن‌ها را انتخاب نمایید و Delete Account را بزنید.

6 – در مرحله آخر، با گزینه Delete from My iPhone می‌توانید تمام اطلاعات حساب کاربری و ایمیل‌های مربوطه را از روی گوشی آیفون خود حذف نمایید.

 چگونه می توان ایمیل‌های شخصی خود را در اپلیکیشن پیش‌فرض میل Mail گوشی آیفون حذف کنید؟

1 –  اپ Mail را از داخل گوشی انتخاب و باز نمایید.

 2 – پنجره Mailboxes را باز نمایید.

3 – وقتی به این صفحه رفتید، باید روی بخش All Mail ضربه بزنید تا این مورد انتخاب بشود.

4 –  اکنون می‌توانید ایمیل یا ایمیلهایی را که می‌خواهید حذف کنید، انتخاب نمایید و انگشت خود را به سمت چپ کشیده تا گزینه Delete را پیدا نمایید.

 5 –  اگر تمایل دارید چندین ایمیل را حذف نمایید، ابتدا روی گزینه Edit از بالای صفحه نمایش در سمت راست را کلیک نمایید و بعد از آن ایمیل‌های حذفی را انتخاب نمایید. بعد از انجام این مرحله شما می‌توانید با انتخاب گزینه delete  ایمیل‌هایی را که می‌خواهید حذف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.