وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل: ریستارت آیفون بدون دکمه های فیزیکی

آموزش تعمیرات موبایل، چگونی ری استارت نمودن آیفون

وقتی که دکمه های Home و Power گوشی آیفون شما با مشکل و خرابی مواجه شده باشد چگونه می توان گوشی آیفون خود را ری استارت کنید. ری استارت نمودن گوشی آیفون در مواقع مورد نیاز بسیار حیاتی می شود و این کار یک امر ضروری برای شما تلقی می گردد. اما وقتی این دو دکمه خراب بشوند چگونه می توان این کار را انجام داد.

اگر دکمه Home آیفون گوشی شما خراب شود و یا دکمه Power دیگر کار نکند، قطعا در ری استارت کردن آیفون خود در مواقع ضروری به مشکل برمی خورید. با استفاده از ترفند آموزش تعمیرات آیفون و آموزش تعمیرات موبایل که در ادامه  بیان می شود شما می توانید گوشی خود را ری استارت نمایید.

همواره تهدید خراب شدن دکمه Home برای کاربران آیفون وجود دارد. این دکمه تنها چیزی است که می توان با استفاده از آن، از درون نرم افزار ها خارج و به صفحه اصلی گوشی منتقل شوند.

اگر کلید Home و یا Power شما از کار افتاده، بهترین راه، قرار دادن جایگزین برای کلید های فیزیکی آنها است. Assistive Touch یک میانبر یرای دسترسی به قسمت های مختلف آیفون می باشد که در حالت پیشفرض، کلیدهای Home و Power در آن وجود دارد که به وسیله آن می توانید بدون نیاز به دکمه های فیزیکی، گوشی خود را ری استارت کنید.

 برای تعمیر آیفون خود ابتدا وارد تنظیمات شده و به قسمت General > Accessibility > Assistive Touch رفته و سپس AssistiveTouch را فعال کنید. (یک دکمه سفید رنگ در کنار صفحه ظاهر می شود)

برای ری استارت نمودن آیفون بدون استفاده از کلید های فیزیکی Home و Power، ابتدا دکمه AssistiveTouch را لمس نمایید.

 حال گزینه Device که تصویر خود آیفون است را انتخاب کنید.

 دست خود را بر روی Lock Screen نگه داشته تا نوشته slide to power off به شما نمایش داده شود.

 با کشیدن این دکمه به سمت راست دستگاه را خاموش نمایید.

 اکنون می توانید با دکمه Power آیفون خود را روشن نمایید. اگر کلید Power آیفون شما از کار افتاده می توانید گوشی را به شارژ متصل کنید تا روشن شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.