وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل: کاهش حجم عکس در اندروید

آموزش تعمیرات موبایل، تعمیرات گوشی، کاهش حجم تصاویر در اندروید

چگونه می توان حجم تصاویر گرفته شده و ذخیره شده در اندروید را کاهش داد؟ آیا می توان به کاهش حجم تصاویر در اندروید پرداخت بدون اینکه کیفیت آن کاهش پیدا کند؟ شاید بتوان گفت تصاویر در گوشی های هوشمند و تبلت جز پر کاربردترین موارد استفاده از گوشی های هوشمند می باشد شما در این گوشی ها و تبلت ها همواره با تصاویر رو برو هستید، تصاویری که با دوربین گوشی خود گرفته اید و یا از طرف دوستان برای شما ارسال میشود. ما در آموزش تعمیرات موبایل و تعمیرات گوشی موبایل شما را با روش کاهش حجم این تصاویر آشنا می کنیم.

شما به هنگام رفتن به تعطیلات و سفر مسلما به گرفتن عکس از دوستان و فامیل خود می پردازید و آنها را در گوشی خود ذخیره می کنید. و مسلما باید این تصاویر را برای آنان نیز ارسال نمایید در نتیجه باید با اینترنت این کار را انجام بدهید که در صورت استفاده از اینترنت حجمی حتما با مشکل مواجه می گردید یا وقتی می خواهید یک تصویر را در صفحه های اجتماعی خود انتشار دهید در صورتی که حجم تصویر بالا باشد مسلما برای لود آن نیاز یه زمان زیادی می باشد با ما در تعمیرات 118 همراه باشید تا با استفاده از روشی به کاهش حجم تصاویر در اندروید بپردازیم و به تعمیرات موبایل و تعمیر تبلت خود آشنا شوید.

آشنایی با اپلیکیشن Photo Compress 2.0

برای کاهش حجم ما اپ Photo Compress 2.0 را به شما معرفی می کنیم. اپ های های متفاوتی برای کاهش حجم تصاویر وجود دارد اما تصمیم داریم از میان این همه اپلیکیشن، اپ Photo Compress 2.0 را به شما معرفی کنیم.

این اپ فاقد هر گونه تبلیغات می باشد، پس آن را با ابزار اضافی و تبلیغاتی مشاهده نخواهید کرد. استفاده از این اپلیکیشن نیازی به روت کردن گوشی ندارد بنابراین بدون نیاز به روت می توانید از آن بهره مند شوید. اپ Photo Compress 2.0 یک اپلیکیشن رایگان است که نیازی نیست برای استفاده از آن پرداختی داشته باشید.

اپ Photo Compress 2.0 برنامه ای سبک وزن است که از اکثر فرمت های تصویری پشتیبانی می کند و می توانید از طریق آن تصاویر را با کمترین حجم ممکن، بهینه سازی نمایید اما مهمترین فایده آن در خلال فشرده سازی این است که هرگز با اختلال در کیفیت روبرو نخواهید شد. کیفیت تصویر تان ماندگار می شود اما حجم آن کم می شود.

دانلود اپ Photo Compress 2.0 از Google Play

روش کار

برای استفاده از این اپلیکیشن نیازی نیست که به نت دسترسی داشته باشید پس محدودیت ها به حداقل می رسد، کافی لازم است که شما گوشی اندرویدی داشته باشید. پس از اینکه اپ را دانلود نصب نمودید. در صفحه اول شما با گزینه هایی مواجه می شوید که می توانید تصاویر مورد نظرتان را از این طریق به اپلیکیشن فراخوانی نمایید. گزینه اول گالری است. اگر تمایل دارید تصاویر را از گالری گوشی تان انتخاب نمایید این بهترین انتخاب شما می باشد و اگر تمایل دارید از دوربین گوشی تان استفاده کنید باید از گزینه بعدی استفاده نمایید.

وقتی که تصویر را از طریق آپشن های این اپلیکیشن فراخوانی نمودید، گزینه quick compress را انتخاب کنید. همانطور که مشاهده می کنید، امکانات مختلفی وجود دارد به عنوان نمونه می توانید سایز عکس را کوچک کنید، یا بزرگ نمایید یا اینکه بخشی از عکس را جدا یا crop کنید. به هر حال هر اقدامی که انجام دادید، در نهایت replace &exit را بزنید. توصیه می کنیم که گزینه بالای آن یعنی save&exit را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی با وجود تصویر قبلی، تصویر جدید را هم در اختیار داشته باشید. وقتی که از مورد quick compress استفاده می کنید  گزینه هایی  برای کیفیت آن نمایش داده می شود.

با این گزینه می توانید میزان کیفیت مورد نظر تصویر را انتخاب نمایید. این اپ بهترین اپلیکیشن ویرایش و کاهش حجم تصویر می باشد که شما می توانید بدون پرداخت پولی، به ویرایش تصاویر بپردازید. علاوه بر این امکان تغییر سایز ابعاد تصویر خواه با هر فرمتی که باشد در این برنامه فراهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.